Sunday, February 7, 2010

IU Sports Day...alhamdulillah

baru selesai dgn satu lagi program IU...iaitu IU sports Day @ IU Sports Fiesta...program kali ini agak berbeza sedikit bagi saya...mungkin kerana ini lah 1st time saya join program yang bergabung dgn IU dari cyberjaya dan kalau sebelum ini  kebanyakan program yg saya join menuntut saya utk jadi peserta tapi kali ini saya di beri tanggungjawab berat utk menghandle program ini...entah kenapa saya terus terima tanpa syarat apabila di approach oleh ika..asal nyer semata-mata utk mencuba dan dapat pengalaman baru....tapi akhirnya dia kadangkala menjadi mimpi ngeri buat saya, tapi alhamdulillah pengalaman kali ini amat berbeza..bak kata kamilah, berjaya atau tidak sesuatu program tue adalah bergantung kepada direktor, kalau direktor xde semangat maka , x semangat la komiti nya...di sebabkan direktor saya ,bukhari mengambil masa yg panjang utk bercuti, saya terpaksa akur memegang amanah utk menjalan kan program IU Sports Fiesta sementara menunggunya pulang ke MMU...program yang berjalan selama 2 hari nie berjalan dengan lancar saya kira...tiada masaalah yg boleh di kira masaalah...risau jugak saya time x-plorace takot2 ade kejadian yg x diingini berlaku...alhamdulillah, semua selamat...saya belajar konsep tawakal yang sebenar, pergantungan hanya pada Allah setelah melakukan apa yang patut...terima kasih yang x terhingga pada semua komiti2 explorace atas komitmen yang x terhingga ,faain, apis , udin, dan komiti2 nya...thanks juga pada tanzim2 atas segala tunjuk ajar..dan juga pada semua komiti2 lain...aleep, ijat, aswad, muadz,zafran, isz, mira ,nadia, fira , wani, ika dan semua sekali yang terlibat...terima kasih atas komitmen anda semua...



ini lah keje saye sementara menunggu peserta x-plorace menamatkan x-ploracenyer, utk pengetahuan, jam ini akan menyanyikan lagu ghazal setiap satu jam



acara kemuncak : perlawanan bola antara iu cj dan iu melaka dengan memakai kain pelikat ;part nie agak klakar rasanyer..hehehe


terima kasih pada semua... ; D

Last Pict sebelum IU cj bertolak ke cyberjaya

9 comments:

~mIsS_p00h~ said...

Kejayaan itu satu b0nus jika ia berjaya dicapai, namun usaha dalam menjayakan adalah apa yang dipandang olehNya!~ ;)

New experience is always the best teacher! :)

Salam ukhuwah sis! Bukan dari melaka mahu pun cyber~ Kami adalah warga yang sudah berusia... :D

aisyahumaira said...

salam ukhuwah, ye sy tau....ada sahabat yg mengingat kan saya...dan usaha pula perlu lah di sertai dengan keikhlasan..wallahualam, hanya Dia yg layak menentukan..thanks ~miss pooh~
maaf sbb ingat ~miss pooh~ org cyber..al-maklumlah ,org baru..hehehe
terima kasih krn sudi sama2 menjayakan program ini

ika said...

tahniah najat..hehe pas nih jgn serik lagi okeh..alhamdullilah leh berjaya dgn jayanya..sapa kata org baru xleh buat..pasti boleh..

aisyahumaira said...

hehehe~ insyaallah x ika...ika pn byk menyumbang utk IU sports day nie :D

DM said...

Salam,

best kot iu sport day. tgk je lh spe direktor dn asistant direktor. power kalian berdua.

aisyahumaira said...
This comment has been removed by the author.
aisyahumaira said...

DM~alhamdulillah... apa yg berlaku semua dgn izin-Nya

hazwan said...

apapun,

tahniah diucapkan pada bukhari dan akak ek..

tima kasih menyumbang.. kenapa ek x ada kostume terbaik.. sudah pasti sy yg akan menang. :D

aisyahumaira said...

trima kasih ...IU boleh buat Sports Day yg lebih baik next time, insyaallah..
ye2 hazwan, utk kostum t'baik awk dan aswad si payung pink mmg boleh dpt ranking paling tinggi..hehehe