Friday, August 28, 2009

Aku Perlu Kuat.!!!!!

kadang2 dugaan hidup menyebabkan aku seakan mengalah....mengalah dgn dugaanNya..dugaan ke itu...alhamdulillah..sepanjang hidup aku belum pernah dpt lg dugaan yang di kira sgt2 berat..aku masih punya parents yg sentiasa support aku all da time..thanks mak ayah...i luv u...no one can replace u..w/pon aku blom lg jumpa insan yang boleh menemani aku sehingga ke akhir nya..cukup la bg aku punya family yang sgt aku sayangi..ini lah ketentuan tuhan..alangkan cinta dari-Nya belum mampu aku dakap sepenuhnya...so, layak kah aku utk bercinta dgn hamba Nya??? Ya Allah, biar lah aku mencintaiMu dulu sebelum aku mencintai hambaMu..sesungguh nya aku bukan lah hambaNya yang baik..cuma aku cuba utk menjadi yang terbaik...Ya Allah bantulah hambaMu dalam menempuh segala macam dugaan di dunia ini..jangan kau pesongkan aku setelah kau beri hidayah pada diri ini...sesungguh nya aku ini insan yang lemah, yang sering lalai dengan perintah-Mu..teringat lirik nayid "sebaiknya manusia Kau ciptakan..hinanya angkara diri sendiri.." ya, itu la aku...


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

No comments: