Saturday, August 8, 2009

SeBulan di MMu....

Sdar x sdar dh sebulan lebih aku blajar di MMU...mungkin ini takdir yang dah ditatapkan utk aku...sejauh mane aku lari..akhirnya di negeri sendiri juga aku kembali menyambung pengajian ku..mungkin ini yang Allah tetapkan yang terbaik utk aku...satu yang aku x pernah sangka di sini..harapan yang pernah aku bawa semase mangambil Diploma dulu akhirnya muncul di sini..di tempat yang aku selalu di momok kan dgn cerita-ceritu yang kurang enak...di sini lah aku jumpa suasana persaudaraan Islam yang selalu menjadi impian ku suatu ketika dulu...bertemu dengan rakan2 di sister gathering terasa sangat indah pertemuan itu..w/pon perkenalan kami baru bermula..aida, ika, mira, syikin,Zinni, kamilah, aini dan ramai lagi...persahabatan di jalin kan kerana-NYa..di situlah keberkatannya...bak kata pepatah "yang baru itu memang selalu indah "..haha..aku harap keindahan itu kekal utk selama-lamanya..moga permata2 yang aku kenal di dalm institusi usrah ini kekal bersinar di bawah panji2 Islam...ameen...

No comments: